Top

Veelgestelde vragen?

Is de collectie in de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?De collectie, welke verkrijgbaar is in onze webshop, is een greep uit onze uitgebreide collectie in de winkel. Mocht u op zoek zijn naar een bepaald artikel en kunt u het niet vinden in de webshop? Stuur ons een bericht via info@modeltreincenter.nl

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt gemakkelijk en snel bestellen in onze webshop. U plaatst het gewenste artikel in uw winkelwagen door op de knop “Bestel” te klikken. 
 
Nadat u het gewenste artikel in de winkelwagen heeft geplaatst, gaat u door naar de volgende stap, waar u uw gegevens invult of inlogt op uw bestaande account. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het door u gewenste adres af te leveren of om contact met u op te nemen, wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kunt u ook aangeven of u het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen, dan uw huisadres. Als laatste geeft u aan op welke manier u wilt betalen en gaat u door naar de volgende stap.
 
Hier volgt een overzicht van uw bestelling. Wanneer u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons een e-mail met uw orderbevestiging en een e-mail met een bevestiging van uw betaling. Hierna gaan wij uw bestelling inpakken en verzenden. 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
Wij vragen bij bestellingen onder de €49,95 een bijdrage van €8,60 in de verzendkosten.
Leden betalen geen verzendkosten.
 
Kunnen bepaalde artikelen op een BTW bon worden gezet?
Wanneer u een bedrijf heeft en u wilt een bepaald product op BTW bon hebben bijvoorbeeld als promotie artikel dan is dit mogelijk. Stuur de gegevens dan samen met de bestelling naar ons en wij gaan dit direct verzrogen.
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen of komen bekijken?
Wij hebben ook een showroom, uiteraard kunt u ook bij ons in de winkel de producten komen bekijken en afhalen.
 
Kan ik ook bestellen via de telefoon of via email?
Dat is geen enkel probleem. Wij zijn bereikbaar via deze contactgegevens.
 
 
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
 
Wanneer u een bestelling plaatst op Modeltreincenter.nl en de artikelen zijn in voorraad dan ontvangt u deze binnen 3 werkdagen. Door eventuele omstandigheden kan het voorkomen dat de levering van uw bestelling langer duurt dan vermeld staat.  Aan de levertijd kunnen echter geen rechten worden ontleend.

Krijg ik een bewijs van betaling?
U krijgt bij levering van elke bestelling een duidelijk factuur.
 
Is betaling via jullie website wel veilig?
Ja. Met iDeal, per bankoverschrijving, kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent!  

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons kiezen voor betaling via:- iDeal; Na een succesvolle betaling wordt uw order direct in behandeling genomen. Meestal heeft u uw bestelling de volgende dag nog in huis.- Bankoverschrijving; Zodra uw betaling ontvangen is nemen wij uw order in behandeling.- Rembours; De kosten voor betaling via rembours bedragen € 17,00. Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen en u betaald het volledige bedrag aan de postbode.